psalm 91 - afrikaans

Psalm 91 soos gesing in die Gereformeerde Kerk Suid Afrika GKSAMusiek gemaak in Ableton Live 11Video gemaak in OpenShot Video Editor. Veral omdat dit ook die Beskermings Psalm genoem word.


Psalm 91 Minimalismus Poster Von Andreaanderegg Redbubble

The Inner Meaning of the Prophets and Psalms 341.

. 2 I will say of the Lord He is my refuge and my fortress. Van die Allerhoogste sal rus in die skadu. Psalm 91 Afrikaans Ou Vertaling is n baie spesiale Psalm vanuit die 1933 vertaling van die Afrikaanse Bybel geneem.

Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. Psalm 91 Afrikaans vers 7 Al val daar duisend aan jou sy en tien duisend aan jou regterhandna jou sal dit nie aankom nie. 91 He who dwells in the secret place of the Most High.

Shall abide under the shadow of the Almighty. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling. Ps 91 Afrikaans is ook bekend as die Beskermings Psalm.

U beskerm en bewaar. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling. 1 Hy wat woon in die skuilplek.

U is my toevlug en my veilige. Psalms 9110 - Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

Psalm 91 Afrikaans vers 8 Net met jou oë sal jy dit. 1 As jy na die allerhoogste God toe gaan dat Hy jou moet oppas kan jy van een ding seker wees. 2 Ek sal tot die HERE sê.

Psalm 91 Afrikaans vers 8 Net met jou oë sal jy dit. Onthou Alles Wat God. Psalm 91 in Afrikaans.

U is my toevlug. Afrikaanse Vertaling 1953. 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

In hierdie Psalm maak die Psalmdigter dit duidelik dat God die BeskermHeer is van die wat wat Hom hulle toevlug. PSALMS 91 PSALMS 91. The key word to describe this psalm is security.

My God in Him I will trust. Jubel tot eer van god ons. En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here.

U is my toevlug en my veilige. Psalmsing tot eer van die here met die siter met die siter en die stem van gesang take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery. Afrikaans 19831992 AFR83 91 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

Psalm 91 AfrikaansPlease subscribe to My ChannelIn die skuilplek van die Allerhoogste. En die beskerming van die Almagtige geniet 2 hy sê vir die Here. 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this. A Prayer of Moses the man of God. Die almagtige God sal jou bewaar.

2 Jy kan vir die Here sê. U is my toevlug en my veilige. 2 Ek sal vir die Here sê.

My toevlug en my bergvesting my God op wie ek vertrou. Heres how to read the Bible in Afrikaans. There are two distinct voices in the psalm and each speaks to the trusting believer in the Lord.

Psalm 91 voorlesing uit die Afrikaanse Ou Vertaling 195355 Hierdie bekende Psalm oor die Beskerming van God is die tweede aflewering in my reeks videos. En my vesting my God op wie ek vertrou. 7 Al val daar duisend aan jou.

Gratis Leesplanne en Oordenkings oor PSALMS 9111. Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit sal vernag in die skaduwee van die Almagtige. 91 1 Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind.

5 Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag vir die pyl wat bedags vlieg nie 6 vir die pes wat in die donker wandel vir die siekte wat op die middag verwoes nie.


Psalm 91 Have A Blessed And Safe Night Or Day From The Darkness Into The Light


Psalm 91 11 12 Psalm 91 11 12 Psalm 91 11 Girl Boss Wallpaper


Psalm 91 Poster 252mm By 300mm For Coronavirus Pandemic Joy Digital


Inspirierend Psalm 91 1 4 Ampere Vorlage Postermywall


Psalm 91 11 Engele Vinyl Wall Stickers Wall Art Studios Sa


Psalm 91 4 Bybelvers Dailyverses Net


Psalm 91 Psalms For Kids


Psalms 91 1 Hy Wat In Die Skuilplek Van Die Allerhoogste Sit Sal Vernag In Die Skaduwee Van Die Almagtige Afrikaans 1933 1953 Afr53 Laai Die Bybeltoep Nou Af


Psalm 91 11 Bible Verse Christian Poster For Sale By Christiangoods Redbubble


Amazon Com Psalm 91 Full Verse American Flag Cardstock Tassel Bookmarks Pack Of 12 Office Products


50 Psalm 91 Wallpaper Wallpapersafari


Psalm 91 7 10 Poster Von Neteor Redbubble


Psalm 91


Psalm 91 Prayer Youtube


Psalm 91 4 Our Joyous Rejoicing


Psalm 91 1


The Crags South Africa Wall Decoration With The Bible Psalm 91 11 In Afrikaans Language In A Small Dinner In The Countryside Garden Route Africa Stock Photo Alamy

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel